اندازه نینتندو سوییچ ۲ احتمالا با نسل قبلش متفاوت باشد ویدئویی از ربات انسان‌نمای S1 که سرعت و دقتی حیرت‌انگیز دارد رئیس جدید پارک علم و فناوری خراسان رضوی منصوب شد آیا گلکسی واچ ۷ با قابلیت نظارت بر قند خون عرضه می‌شود؟ با هوش مصنوعی گوگل مکالمه زبان انگلیسی تمرین کنید | ویژگی جدید موتور جست‌وجوی گوگل ویژگی انتقال تماس بین دستگاه‌ها به گوگل میت اضافه شد متاورس شرکت متا همچنان میلیاردها دلار ضرر روی دست مارک زاکربرگ می‌گذارد ظرفیت باتری قاب گلکسی بادز ۳ پرو مشخص شد آسیا بلاخیزترین قاره است کاهش قابل‌توجه حجم آپدیت‌های ویندوز ۱۰ با فناوری جدید مایکروسافت مدل پایه Surface Laptop 6 در راه است اگر آیفون دارید، می‌توانید بدون رمز وارد واتس‌اپ شوید اپل هوش مصنوعی خود را معرفی کرد | اینترنت لازم نیست؛ پردازش کنید! امضای جو بایدن پای لایحه «فیلترشدن یا فروش تیک‌تاک» |‌ اپلیکیشن چینی چه می‌کند؟ افزایش کاربران Threads | رقیب X حالا ۱۵۰میلیونی است برخی از مشخصات شیائومی ۱۵ لو رفت + جزئیات اعضای هیئت‌مدیره «انجمن هوش مصنوعی ایران» انتخاب شدند درباره ماه کامل صورتی که امشب (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) در آسمان می‌درخشد + دلیل نامگذاری کاهش تولید اپل ویژن پرو به‌دلیل تقاضای کمتر از حد انتظار قابلیت‌های جدید عینک متا ری-بن معرفی شد ویکی‌پدیای فارسی یک‌میلیونی شد
سرخط خبرها

نسخه اندروید اپلیکیشن Seeing AI مایکروسافت برای افراد نابینا و کم‌بینا منتشر شد

  • کد خبر: ۱۹۸۵۸۵
  • ۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۱
نسخه اندروید اپلیکیشن Seeing AI مایکروسافت برای افراد نابینا و کم‌بینا منتشر شد
مایکروسافت به‌تازگی اپلیکیشن Seeing AI را برای ۳ میلیارد کاربر اندرویدی در دسترس قرار داده است.

به گزارش شهرآرانیوز -  این شرکت از سال ۲۰۱۷ تاکنون، این اپلیکیشن کاربردی را فقط برای iOS عرضه کرده بود. Seeing AI با استفاده از هوش مصنوعی، به افراد نابینا و کم‌بینا در انجام کار‌هایی مانند شناسایی اسکناس، خواندن دست‌خط و توصیف صحنه‌ها کمک می‌کند.

براساس گزارشی جدید، اکنون اپلیکیشن Seeing AI برای دانلود در اندروید به‌صورت رایگان منتشر شده است. این اپلیکیشن از هوش مصنوعی برای کمک به جامعه نابینایان و کم‌بینایان استفاده می‌کند. افراد نابینا می‌توانند کار‌های روزانه مانند خواندن یک نوشته یا منو، تشخیص اسکناس و شناسایی تصاویر را با کمک این اپلیکیشن انجام دهند. برای استفاده از Seeing AI، کاربران باید با دوربین گوشی خود از سوژه موردنظر عکس بگیرند تا هوش مصنوعی بتواند محتویات عکس را برای آن‌ها تشریح کند.

مایکروسافت برای اولین‌بار در سال ۲۰۱۷، کار روی اپلیکیشن Seeing AI را به‌عنوان یک پروژه تحقیقاتی آغاز کرد. اما اندکی بعد این اپلیکیشن در دسترس عموم نیز قرار گرفت. تاکنون Seeing AI فقط برای iOS در دسترس بوده، اما حالا در اندروید نیز قابل استفاده است.

نسخه اندروید اپلیکیشن Seeing AI مایکروسافت برای افراد نابینا و کم‌بینا منتشر شد

این اپلیکیشن درحال‌حاضر فقط از ۱۸ زبان پشتیبانی می‌کند و متأسفانه زبان فارسی جزو این زبان‌ها نیست، اما مایکروسافت وعده داده است که در سال ۲۰۲۴، تعداد زبان‌ها را به ۳۶ عدد افزایش دهد.

همچنین مایکروسافت دو ویژگی جدید نیز به نسخه‌های iOS و اندروید اضافه کرده است:

توضیح بیشتر برای عکس‌ها: علاوه بر ارائه خلاصه‌ای کوتاه از عکس‌ها، اکنون می‌توان روی گزینه «اطلاعات بیشتر» کلیک کرد تا هوش مصنوعی توضیحات کامل‌تری، شامل جزئیات بسیار بیشتر درباره آنچه در تصویر وجود دارد، ارائه دهد.

چت‌کردن با هوش مصنوعی: پس از اسکن‌کردن یک نوشته، علاوه بر شنیدن کلمه‌به‌کلمه آنچه اسکن شده است، می‌توان با Seeing AI نیز چت کرد تا درباره موضوعاتی مانند موارد موجود در منو، قیمت یک مورد در رسید یا خلاصه‌کردن یک مقاله، اطلاعات بیشتری کسب کرد.

منبع: دیجیاتو

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->